چند تا عکس با حال!!؟
نوشته شده توسط : معين





:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : 4 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
وبلاگ طراحی بنر در تاریخ : 1392/12/6/2 - - گفته است :
سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی دارید.آفرین
من طراح بنر هستم.ممکنه شما هم برای تبلیغ وبلاگتون نیاز به بنر داشته باشین یا بخواید با دوستای وبلاگنویستون تبادل بنر کنید. پس یه سر به من بزنید و اگه بنر میخواید از طریق نظر یا ایمیلم بهم اطلاع بدین.منتظرتون هستم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدی در تاریخ : 1392/8/16/4 - - گفته است :
دوست عزیز آیا دوست داری از بازدید کننده های بلاگت پول بسازی؟
به وب من سر به زن آدرسش:
http://iranpopup.lxb.ir/
و
winkey.lxb.ir
---------------------------


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
talafilm در تاریخ : 1392/8/15/3 - - گفته است :
با سلام دوست عزیز. از سایتت خوشم اومد. اگر میشه سایت مارا با عنوان دانلود فیلم با لینک مستقیم لینک کنید و خبر بدید که شمارا نیز لینک کنم. منتظرت هستم

http://talafilm49.in/

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1392/6/16/6 - - گفته است :
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!وبلاگ خوبی داری!! اما رنک و بازدید وبلاگت خوب نیست!

برای بهبود رنک و بازدید وبلاگت پیشنهاد می کنم به ما سری بزنی!

افزایش پیج رنک | افزایش بازدید |تبادل پاپ آپ| افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت امتیاز 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن اگه وقت برای فعالیت و کسب امتیاز نداری پیشنهاد میکنم یه سری به صفحه خرید امتیاز بزنی و تعرفه های کم و باورنکردنی ما رو ببینی | منتظر حضورتان هستیم|بـــســـت آمــــار

/weblog/file/img/m.jpg
M.A.T در تاریخ : 1392/5/31/4 - - گفته است :
سلام دوستان.پیشنهاد عالی.کسب درامد عالی.کسب درام از طریق خواندن اس ام اس.ایمیل.نرم افزار کسب درامد روزی 2دلار بدون هیچ کار خاصی(البته اصل سایت کلیکیه وباید تبلیغات رو ببینید تا درامد اون رو هم داشته باشید).ویه سایت دیگه که امکان کسب درامد تا 15میلیون رو میده (اینم باید بعد ثبت نام تبلیغاتش رو ببینید)دوستان کسب درامد از اینترنت رو شوخی نگیرید. با روزی نیم ساعت وقت گذاشتن تو روز رویای پولدار شدن رو به واقعیت تبدیل کنید.برای ثبت نام به وبلاگ http://daramadeziad.persianblog.ir/ برید

/weblog/file/img/m.jpg
اسکریپت دونی در تاریخ : 1392/4/4/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز, سایت خوبی داری .
تبادل لینک میکنید؟ http://link.2ni.ir
اسکریپت دونی مرجع تخصصی قالب و اسکریپت http://2ni.ir

/weblog/file/img/m.jpg
دانلودجو در تاریخ : 1391/11/15/0 - - گفته است :
درود
وقت بخیر

دانلود جو با تیم قدرتمند خودش 3 ماه پیش شروع به کار کرد و در طول این زمان اندک تونسته علاوه بر جذب بازدید کننده بیشمار با جذابیت خاص خودش باعث عضویت نزدیک به 2500 نفر در سایتش شده.
دانلود جو نیازی به تعریف اضافی نداره . با اولین مشاهده همه چی دستتون میاد.دیگه نیاز نیست کلی دنبال فیلم،موزیک،نرم افزار ، اسکریپت یا چیز دیگه ای تو سایت های مشابه باشید یا اینکه اگه سرعت دانلودتون بالای 512کیوبایت هست از سرعت محدود شده سایت های مشابه رنج ببرید جامعیت دانلود جو و بروز بودن در تهیه محتوا و همین طوز محدودیت سرعت 1 مگابایت دیگر امکاناتش هست.
DOWNLOADJO[dot]COM
DownloadJo[dot]tk
از همه مهم تر عضویت رو تو این سایت به شما پیشنهاد میکنم چون با این روند بعد از مدت اندکی عضویت و دانلود با سرعت بالا مانند سایت های قدرتمند دیگر مانند ایران فیلم تعرفه ای خواهد شد پس همین الان رایگان و با فرم عضویت سریع تعبیه شده در سایت اقدام به عضویت زیر 1 دقیقه کنید.


تشکر
دپارتمان تبلیغات – دانلودجو

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی کینگ در تاریخ : 1391/11/10/2 - - گفته است :
سلام

وبلاگ خوبی داری

من یک سایت طراحی کردم دقیقا نمونه فارسی و ایرانی فیس - بوک هست

همه دختر پسرا ایرونی جمع شدیم اونجا خوشحال میشم توم بیای

منتظرم

راستی منو لینک کن با نام ( فیس - بوک فارسی ) بعد ایمیل بده تا لینکت کنم

http://f-book.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: